X11 heeft een dummy helpdesk website ontwikkeld waar leerlingen kunnen oefenen met het beantwoorden van de helpdesk meldingen. Er zit ook een beslisboom bij. Ik dacht, mooi om te delen en aan te vullen samen! De meldingen zijn door leerlingen bedacht, maar kunnen makkelijk door de scholen worden aangepast.
Wij kwamen er op X11 niet uit welke (opensource) helpdesk systeem we moesten inzetten. Ze waren allemaal of omslachtig, betaald of niet op korte termijn te implementeren.
Nog even de vraag om kritisch naar de meldingen en de categoriëen te kijken, is dit genoeg denken jullie? Moeten we hem nog aanvullen/ombouwen? Kloppen de antwoorden? Als je op of aanmerkingen hebt kan je mij mailen op awarschauer@x11.nu
Het werkt het beste op een scherm van een laptop, maar is ook mobiel vriendelijk.
Mocht je nog zelf vragen willen toevoegen stuur mij dan ook even een mail (awarschauer@x11.nu), dan stuur ik je inloggegevens van het CMS, dan kan je daar zelf ook meldingen bedenken en makkelijk toevoegen.